Met een KvK-erkend zakelijk postadres ontvangt u uw zakelijke post niet meer thuis, maar op onze centrale locatie aan de Keizersgracht in Amsterdam. Daarmee hoeft u niet meer uw privéadres aan klanten door te geven. Dat geeft een professionele indruk. Bovendien hoeft u niet meer zelf uw post te sorteren en scannen of thuis te blijven omdat er een belangrijk pakketje geleverd wordt. Zo kunt u gewoon zorgeloos uw werk blijven doen.
- Zakelijk postadres in Amsterdam
- 100% KvK erkend
- Geschikt als registratieadres
- Receptionist aanwezig
- Dagelijks postscanservice (inclusief doorsturen)
NU SLECHTS € 49,- P/MAAND
HOUD PRIVE & ZAKELIJK GESCHEIDEN
Uw zakelijk postadres bij Amsterdam Desk Company wordt de Keizersgracht 520, 1017 EK Amsterdam. Een goed bereikbare locatie met een tramhalte op de hoek en een ligging aan een drukke verkeersader op een steenworp van het Leidseplein en het Koningsplein. Op dit adres ontvangen wij graag uw post en sturen het desgewenst door. Al uw facturen, reclame en andere zakelijke post op één plek. Daarnaast profiteert u van meer privacy, omdat u uw thuisadres niet meer aan klanten en relaties hoeft door te geven. Zo houdt u eenvoudig privé en zakelijk gescheiden.
GESCHIKT POSTADRES VOOR DE KVK
U kunt zonder problemen ons postadres voor de KvK gebruiken. Daarbij is het adres ook geschikt als inschrijf- of vestigingsadres en bieden we eveneens een virtueel kantoor met lokaal 020-telefoonnummer, handige flexwerkplekken en luxe vergaderruimtes. Inclusief snel internet en gratis koffie of thee. Een handige alles-in-één oplossing voor als u ook klanten wilt ontvangen in een professionele omgeving zonder een heel kantoor te huren.
Wilt u meer weten over de mogelijkheden van een zakelijk postadres bij Amsterdam Desk Company? Of heeft u nog (KvK-gerelateerde) vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op. We helpen u graag verder.